Inauguració de l'exposició: "José Luis Galiano. Dibuixos i còmics"
Activitat del De Tebeo! Espai de còmic.
L'Aula de Cultura del barri Sanfeliu, dins el seu projecte expositiu De Tebeo! Espai de còmic, volia posar en valor la tasca artística dels dibuixants d'historietes realitzant activitats difusores del còmic, com aquesta, tallers de còmic, debats, taules rodones, i exposicions d'originals a l'Aula de Cultura.
De desembre de 1989 a juny de 1993 van tenir lloc 18 exposicions d'originals de dibuixants de còmic com Francisco Ibáñez, Segura, Max, Laura Pérez Vernetti, Galiano, Pons, Miguelanxo Prado, Bartolomé Seguí, Jaime Martín, i altres, una exposició dedicada al Capitán Trueno, personatge creat pel dibuixant Ambrós i pel guionista Victor Mora, que va estar present a la inauguració i va deixar diversos guions per a l'exposició, i una altra dedicada monogràficament a la figura de Joan Navarro, primer director de Ficòmic i del Saló del Còmic en els seus inicis, en la que es van poder veure tota mena d'objectes i dibuixos de la col·lecció personal d'aquest gran estudiós i impulsor del còmic a casa nostra. Totes aquestes exposicions van comptar sempre amb el decidit ajut de l'editor fundador de la revista El Víbora i de Ediciones La Cúpula, Josep Mª Berenguer, fundador i vicepresident de Ficomic, entitat organitzadora del Saló del Còmic, i del seu cap de redacció llavors, en Jesús Benavides.
A l'any 1991, al bar de copes de l'Hospitalet Centre Bagdad Cafè, avui desaparegut, que estava situat al c/ Tarragona núm. 13, van tenir lloc dues exposicions d'originals més, una altra dedicada a Max i una altra dedicada a Laura Pérez-Vernetti, dos dels artistes més destacats dels que van passar per l'espai "De Tebeo, espai de còmic"
A la fotografia, d'esquerra a dreta, Artur Arranz, director de l'Aula de Cultura Sanfeliu i de l'espai De Tebeo, Jesús Benavides, Cap de Redacció de la revista El Víbora, José Luis Galiano, dibuixant i José López, col·laborador de l'Aula de Cultura.
Arts plàstiques
Cultura
Aula de Cultura Sanfeliu