Finalització de les obres de supressió del pas a nivell
Acte de celebració de la finalització de les obres de supressió del pas a nivell per sota de les vies del tren i d'inauguració del nou pas soterrat entre els barris de Santa Eulàlia i Sant Josep (abans conegut com la carretera de Barcelona a Santa Creu de Calafell). Hi assisteixen totes les autoritats civils, religioses i polítiques. A la fotografia, es veu l'interior del nou túnel. Aquesta fotografia es troba en un àlbum que fou regalat a l'alcalde Ramon Solanich pels seus companys de consistori.
Neus Torán i Jaume Campreciós durant la Festa Major
Pèrit industrial i empresari cinematogràfic de l’Hospitalet de Llobregat, Jaume Campreciós Pujol (1932-2017) va ser un apassionat del cinema, que va seguir la tradició iniciada pel seu pare, i va arribar a ser propietari de 7 sales de cinemes a l'Hospitalet de Llobregat i 5 a Cornellà. Un dels seus fills va heretar la passió i afició pel cinema i la saga continua en el que ja és la tercera generació d'empresaris d'exhibició cinematogràfica. La família Campreciós va ser propietària també d'una important botiga d'electrodomèstics situada a la Plaça de l'Ajuntament cantonada amb el carrer Roselles. Va estar casat amb Neus Torán i Tomàs (1940-2004)
Jaume Campreciós va ser un dels fundadors d'ACEC (Àrea Catalana d'Exhibició Cinematogràfica) el 1985 i va ocupar el càrrec de president durant deu anys.
Va propiciar un acord amb el fotògraf Joaquim Company i Prats, fundador i primer president del Cine Club L'Hospitalet, per tal que les sessions cinematogràfiques d'aquesta entitat, creada el 1981, que tenien lloc cada dimarts a la nit, poguessin tenir lloc, ja des de l'inici d'aquestes, al Cinema Oliveres, del carrer Baró de Maldà de l'Hospitalet centre, de la seva propietat. Quan aquesta sala va ser enderrocada per fer pisos, va continuar mantenint aquest acord amb l'entitat per tal que les sessions tinguessin lloc a la sala quatre del Rambla Cinemes, també de la seva propietat.
Nen mirant embadalit els espectacles de la Festa Major
El nen de set anys de la fotografia, que mirava embadalit l'espectacle de màgia que s'estava oferint aquell dia al carrer Josep Prats cantonada amb el carrer Príncep de Bergara, és en Roger Egea Arranz, un dels darrers nens nascuts a la clínica del Dr. Gajo de la Rambla Just Oliveras, on van néixer tants hospitalencs del barri del Centre, fill de l'Angèlica Arranz Galiano i en Joan Egea Andreu, membres actius, entre d'altres iniciatives ciutadanes, de l'Alpha 63, l'Associació de Veíns del Barri Sant Josep, el Cine Club l'Hospitalet o l'Associació de Mares i Pares de l'Escola Patufet Sant Jordi, on estudiava llavors el seu fill, També van ser membres molt actius de la Comissió de Festes de l'Hospitalet Centre, que va recuperar, després de molts anys sense celebrar-se, la Festa Major de l'Hospitalet Centre l'any 1981.